درآمد رایگان در منزل از طریق کامپیوتر

کسب درآمد بدون داشتن سرمایه
https://get.cryptobrowser.site/9118287

کسب درآمد بدون داشتن سرمایه

این وبلاگ برای آموزش کسب درآمد در منزل درست شده و این کار کاملا قانونی هستش و تایید شده توسط دبیر شورای عالی فضای مجازی و کسب و کار مجازی هستش ونیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست برای کسب درآمد سرمایه شما فقط یه کامپیوتر یا لب تاپ با سخت افزار خوب هستش که هرچی بیشتر روشن باشه درامدتونم بیشتر میشه

بایگانی

اگر شما در جهان زندگی می کنید احتمالا تعدادی از ارز های ملی مانند روپیه، دلار، پوند و یورو را مورد استفاده قرار می دهید. بعضی از ارز های ملی مانند دلار از واحد های کوچکتری ساخته شده اند و هر دلار ۱۰۰ سنت می باشد. در جهان بیت کوین هم به همین شیوه واحد های کوچکتری وجود دارد که در این مقاله در مورد آن می آموزیم.

ساتوشی چیست؟

بیت کوین اولین ارز دیجیتال جهان واحدی بنام ساتوشی دارد. ساتوشی کوچکترین واحد بیت کوین است و به افتخار ساتوشی ناکاموتو خالق بیت کوین این واحد کوچک چنین نامی دارد. هر بیت کوین تا ۱۰۰ میلیون واحد قابل تقسیم است و هر یک از این واحد ها ساتوشی نامیده می شوند که هر ساتوشی برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ بیت کوین است.

 

 

واحد های رسمی بیت کوین

از زمان پیدایش بیت کوین تنها دو واحد رسمی برای آن موجود بوده است که این دو واحد بیت کوین و ساتوشی می باشند. در سال ۲۰۱۵، بیت کوین تحت استاندارد ISO ۴۲۱۷ قرار گرفت که برای واحد های پولی استاندارد سازی انجام می دهد. بعد از آن بود که نام های قراردادی زیر مورد استفاده قرار گرفت.

Unit            Value in satoshis Value in bitcoins  Abbreviation
Bitcoin                               100,000,000 1 ฿  BTC
Millibitcoin                    100,000 0.001 ฿  mBTC
Microbitcoin                          100 0.000001 ฿  μBTC
Satoshi                 1 0.00000001฿  Satoshi

دیگر عامل های تبدیل که مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیر هستند:

 BTC = 1,000 mBTC (millibitcoin

 BTC = 1,000,000 μBTC (microbitcoin

 BTC = 100,000,000 Satoshis

 mBTC = 100,000 Satoshis

 μBTC = 100 Satoshis

چگونه می توان ساتوشی را به بیت کوین تبدیل کرد؟

این سیستم تبدیلی که در بالا مورد بحث قرار گرفت ممکن است درک آن دشوار و سخت باشد. اگرچه این تبدیل فقط شامل حرکت دادن مکان اعشار به اینجا و آنجا می باشد، اما باید با دقت انجام شود. در غیر این صورت، در هنگام ارسال و دریافت بیت کوین ممکن است مقدار قابل توجهی را از دست بدهید.

تعدادی از ابزار ها موجود هستند که خودتان می توانید از آنها استفاده کنید و این تبدیل را آسان تر انجام دهید. می توان از این لینک برای تبدیل ساتوشی به بیت کوین استفاده کرد.

چگونه ساتوشی را به دلار تبدیل کنیم؟

عامل دیگری که تبدیل را تحت تاثیر قرار می دهد، میزان نوسان ارز کلاسیک و بیت کوین می باشد. این نوسان بر اساس عرضه و تقاضای موجود در بازار است که محاسبه مقدار دقیقی را که شما لازم است ارسال یا دریافت کنید، دشوار می سازد.

برای چنین تبدیل هایی، ماشین حساب های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند که همه نوسانات را تحت پوشش قرار می دهند و نرخ تبدیل دقیق را به شما می دهند. با استفاده از چنین تبدیل گر های دو طرفه ای، شما می توانید به سرعت و با کارایی بالا تراکنش انجام دهید. از این لینک می توان برای تبدیل ساتوشی به دلار یا ارز های دیگر استفاده کرد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۳
MT

نظرات  (۱)

۱۳ آبان ۹۸ ، ۱۲:۴۵ صادق علیخانی

سلام

وبلاگ زیبا و خوبی دارید.
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید



با افتخار وبلاگتون رو دنبال میکنم

خوشحال میشم شماهم اینکارو انجام بدین


http://alikhani98.ir

پاسخ:
سلام دوست عزیز حتما با کمال میل
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی